Service desk

Zajištění nepřetržité servisní podpory může být ze strany Vašich významných zákazníků bráno jako samozřejmost. Tato součást poskytovaných služeb je pro každou firmu poměrně finančně i časově nákladná. Přitom obvykle je poskytována jen pro 15% významných zákazníků.

 

Data-Ing, s.r.o. poskytuje outsourcing Service Desku formou služby v době, kdy je pro Vás zajištění neefektivní nebo organizačně příliš náročné.

 

Zajistíme pro Vás:

  • přijem, evidenci a dispečerské řízení požadavků Vašich zákazníků (problém se službou, ohlášení výpadku, požadavek na změnu, etc.), tedy veškerou komunikaci, kterou si přejete outsourcovat. Režimy zajištění služby se nastavují individuálně, dle požadavků zákazníka, nejčastěji ale takto:

                        a) noční provoz (od 20:00 do 08:00) včetně víkendů a  svátků

                        b) noční provoz v pracovních dnech, o víkendech a svátcích 24 hod denně    

                        c) 24 hod denně 7dnů v týdnu

  • proaktivni dohled datové infrastruktury v dohledovém systému partnera (nebo v našem systému)
  • nastavení alarm managementu -> threshold
  • dispečerské řízení při poruše s techniky operátora / ISP nebo smluvní servisní organizací
  • předcházení následkům výpadku, zkrácení doby výpadku
  • eskalační postup při řešení mimořádných událostí